Педагогикада жабайы табиғат, ежелден мектепке дейінгі жастағы балаларға білім беру мен тәрбиелеудің маңызды факторларының бірі ретінде танылған. Онымен қарым-қатынас жасай отырып, оның заттары мен құбылыстарын зерттей отырып, балалар өздері өмір сүретін әлемді біртіндеп біле бастайды. Мектепке дейінгі жастағы балаларда табиғатқа және табиғат құбылыстарына қатысты жағымды сезімдер дамиды, флора мен фаунаның таңғажайып алуан түрлілігі ашылады, табиғаттың адам өміріндегі рөлі алғаш рет жүзеге асырылады.
Гербарийлерді құрастыру өнері - ересектер мен балалар үшін қызықты танымдық іс-әрекет. Гербарияны құрастыру барысында мектеп жасына дейінгі балаларда зейінділік, есте сақтау қабілеттері дамиды, салыстыру, жалпы белгілерді табу, топтарға біріктіру, қорытынды жасау және, әрине, қарапайым және босаңсыған формада ботаникаға деген қызығушылық, туған табиғатына деген сүйіспеншілік дамиды.